چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403  
اخبار
پیام ریاست دانشگاه به مناسبت روز قدس پیام ریاست دانشگاه به مناسبت روز قدس روز قدس، روز قدرت اسلام است."      امام خمینی(ره)
روز قدس، روزمقاومت مستضعفان عالم علیه مستکبرانی ضعیف و وقیح چون صهیونیست كودك كش، آمریکاي جنايتكار وهم پیمانان آنها است. این روز پرده از پوشالي و بی ارزش بودن حامیان به ظاهر مدافع و مدعی حقوق بشر بر می دارد و نفاق و توطئه منافقان  را به بهترين شكل ممكن به تصوير مي كشد. در نقطه مقابل و درحقیقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت مسلمانان است.
 بي شك با وضعيت سياسي جهان به ويژه خاورميانه و توطئه هاي آمريكا و هم دستانش حضور در راهپيمايي روز قدس ضرورتی دینی و سیاسی است كه وحدت مسلمانان را بهتر و بیشتر  نشان خواهد داد.
 اينجانب به نمایندگی از دانشگاه پیام نور در آستانه روز جهاني قدس، ضمن محكوم نمودن جنايات اشغالگران و حاميان آنان از تمام دانشجویان عزیز،  اساتید  و مدرسین محترم، پرسنل محترم علمی و  اداری و خانواده های محترم  دانشگاهيان پیام نور دعوت مي نمايم تا همگام با مردم روزه دار و خداجوي ايران اسلامي در راهپيمايي باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌هاي گره کرده شعار « مرگ بـر آمريکا و مرگ بـر اسرائيل » سر داده تا با حضوري قدرتمند در راهپيمائي روز جهاني قدس شاهد تضعيف آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي در جهان اسلام باشيم ودلگرمي و قوت قلب مبارزان فلسطيني را به ارمغان آوريم.
با تشکر محمد حمیدی
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر