جمعه 10 فروردین 1403  
اخبار
دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان دیدار کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کاشان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان
ریاست دانشگاه پیام نور مرکز کاشان و جمعی از اعضا هیات علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز کاشان در دیدار با حجت الاسلام سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان حضور یافتند.
در این دیدار امام جمعه کاشان با ابراز خرسندی از دیدار با دانشگاهیان ،جمع حاضر را به ارتباط بیشتر قلبی و معنوی با حضرت ولی عصر توصیه کردو با ذکر نمونه هایی برکات ارتباط با آن حضرت را یادآور شد.. .حجت السلام حسینی با اشاره به قابلیتهای دانشگاه پیام نور تاکید کرد،این دانشگاه باید بیش از پیش در عرصه های خدمات اجتماعی و فرهنگی شهرستان ایفای نقش داشته باشد.الگو سازی و ترغیب دانشجویان به جهاد علمی و کسب دانش دیگر تو صیه امام جمعه شهرستان کاشان به دانشگاهیان پیام نور کاشان بود. وی ضمن حمایت از ارایه طرحهای ابتکاری برای کاهش مشکلات فرهنگی و اجتماعی ابراز امیداوری کرد با همکاری هر چه بیشتر دانشگاهها با دستگاههای اجرایی شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی در جامعه باشیم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر