جمعه 31 فروردین 1403  
فرهنگی
خبرگزاری یوپنا برگزاری مجازی طرح ضیافت خاص دانشگاه پیام نور ویژه ی ماه مبارک رمضان

دکتر محمدی مدیر کل فرهنگی دانشگاه پیام نور در مصاحبه  اختصاصی با خبرگزاری یوپنا، از اجرای طرح ضیافت خاص ویژه ی ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ارتباط فرهنگی با خانواده ی بزرگ پیام نور و همچنین پر کردن بخش کوچکی از خلأ ناشی از تعطیلی مراکز فرهنگی در ماه رمضان می باشد.

وی افزود: در این طرح به مدت یک ماه هر شب رأس ساعت ۲۲ مجموعه برنامه های فرهنگی از جمله تفسیر قرآن کریم ، نمایش های طنز موضوعی ، اجرای گروه های همخوانی، مسابقه و از طریق صفحه ی مجازی اینستاگرام امور فرهنگی مرکز کاشان به آدرس https://www.instagram.com/student_kiosk/ اجرا و برای علاقه مندان پخش می گردد.

دکتر محمدی در پایان خاطر نشان کرد:  این طرح در دو بخش دانشجویی و کارکنان طراحی گردید و امیدواریم با همکاری و اطلاع رسانی شایسته ی مراکز و واحد ها به دانشجویان و کارکنان، با اجرای موفق این طرح الگویی نو  به سایر دانشگاه ها ارائه گردد.

لازم به ذکر است طرح ضیافت خاص به همت و ابتکار دانشگاه پیام نور مرکز کاشان به آدرس http://pnukashan.ir/ziafat/ طراحی و اجرا و از سوی اداره کل فرهنگی دانشگاه پیام نور نیز تأیید و به کلیه ی مراکز و واحدهای دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ابلاغ شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر